Ja. Jag hade visst glömt bort att berätta om i söndags när det var kalas för Ria. Jag hade skrivit upp allt jag skulle säga i mobilen så att jag bara kunde publicera det men det glömde jag bort. Hur som helst.. Det är något speciellt med alla dessa advent nummer. Det blir bara bättre och bättre. Igår, den tredje advent var det som sagt kalas för Ria + lite firande för Rias och Henriks 9 åriga giftermål. Nästa år när det blir 10 år så sa dem att vi fyra (jag, hjärtis, Ria, Henrik) ska åka till New York eller Miami. Hur underbart skulle inte det vara? Nej, jisses om det blir av så skulle det vara grymt. Hur som helst, av mig och Albin så fick hon sängkläder i satin, jul gumma, ansikts peeling, hand stöpta ljus och en dator som h0n fick av Henrik. Morfar och Ingrid kom på besök också, så först drack vi lite glögg med pepparkakor, sedan blev det middag och då skålades det med champagne. Efterrätten var fruktsallad som var riktigt god. Sedan blev det tårta och baileys. Baileys var cream caramel vilket är väldigt gott tillsammans med krossad is. Rekommenderas. Så det blev ett riktigt mysigt kalas. Efter det gick en mycket mätt Carolina och skrev klart sin presentation som förövrigt gick bra, gjorde den i måndags. Och jag är så glad över att två av presentationerna är gjorda, nu är det bara den sista som återstår som ska framföras imorgon och det är fackteckning. Hoppas att det går bra så jag håller tummarna! Sedan är jag ledig på torsdag och sedan är det bara fredag och sedan loooov! Nu ska jag kolla på paradise hotel och finputsa på min presentation!