Jag är duktig. Jag…är….duktig. Idag hade vi företagsekonomi redovisning och först ut var jag som skulle beskriva konceptet i gruppen. Jag var till viss del väldigt nervös men ändå väldigt glad och förväntansfull på vad alla skulle tycka. Men jag hade jobbat med mitt tal ett tag och min bild var ganska tydlig så jag visste vad jag ville åt. Efter vårat föredrag som förresten blev väldigt lyckat så ville Christian (min lärare) prata med mig personligen. Först så frågade han ”ja, hur tyckte du att det där gick då?” och så svarade jag: jag var nervös men det kändes väldigt bra ändå. Så sa han, nervös?! Det såg jag inte något av. Och så fortsatte han med att säga att ”nej Carolina det där var faktiskt riktigt grymt, det där var ett utav dem bästa talen jag har hört, du har en sån stor potential för det här”. Att veta att man har gjort något bra och påverkat publiken på ett positivt sätt ger mig en sån otrolig kick. Och sedan få höra att det är ett utav dem bästa talen, det gör det inte sämre. Jag blir så fruktansvärt glad och stolt över mig själv. I Sverige är det lite förbjudet att säga bra saker om sig själv men idag kommer jag sträcka på mig och vara stolt som tuppen. Jag ÄR duktig!

