Jag är inte hemma hos någon vid namn Thorsten eller Kenny utan jag sitter hemma hos min älskling och hjälper honom plugga naturkunskap. Och gissa mer då, jag är helt finito med allt mitt plugg. Jag klarade alla 3 presentationer den här veckan galant och nu är det enda jag behöver göra att luta mig tillbaka. Imorgon är tanken att vi ska prata APU på lektionen men eftersom att jag är klar och har färdig APU plats så behövs inte det. Därför är jag ledig vilket betyder att jag har haft alla lektioner jag behövt ha och är hel klar för ett jullov. Så underbart. På fredag har vi avslutning och då ska vi titta på film och äta popcorn, pyssla och bara mysa med klassen. SÅ skönt! Ska bli så otroligt underbart och jag kommer verkligen kunna koppla av för jag vet att jag har ansträngt mig så mycket den här terminen och det har givit resultat så det känns supero. Idag var vi förresten på en PR-byrå som heter Red Square. Jag blev inspirerad och nu går tanken runt PR. Är det något för mig kanske? Vem vet. Hur som haver så står det Thorsten Flinck på schemat ikväll. Han ska ha en liten konsert/teater i Nynäshamn tillsammans med Kenny Håkansson. Låt kvällen börja. Innan så blir det pizza! Och imorgon är det sovmorgon så det skriker om det. Lovely.