Underbar dag. Pulkaåkning, pepparkaksbak, julgrans pyntning, julgodis bak och familjemys. Alla medlemmar samlade under samma tak. Det är det bästa jag vet. Gårdagen var så rolig men jag tror att jag får lov att köpa mig ett par termobyxor. Inge bra med mjukis byxor ute i snön. Det resulterar bara i förkylning som jag har nu och massa hostningar. Min älskling åkte hem till sig idag för han hade ett viktigt prov han ska göra på Tisdag. Han får jul lov på Tisdag runt 11-12 tiden och efter det ska vi åka raka vägen in till stan för julklappssökande! Imorgon ska jag träffa Hellen och hitta på något trevligt. Ja. Har lite bilder jag kan visa istället för att skriva en bibel här. =)
Årets julgran går i blått, vitt och silvrigt. Plus alla tomtar och änglar i olika färger.
Julgodis blandat med nutella, marabou choklad, cornflakes, nougat och mörk choklad.
Daniel förbereder köttet till Yakinikun
Smygätning på gång
Emmasson i full gång
Lilla jultomten farfar kom också på besök
Så fina
Gosisar
Full gång med att försöka gå ner i brygga
Vårat jätte igloo
Mamma och pappas tur att åka pulka
Förberedelse inför backen
Alla är redo!
Haha, Alex ser verkligen ut som en snögubbe på den här bilden. 🙂
Hellen var glad

Alla bilder på bara mig är helt vita i ansiktet. Kanske precis hade blivit mulad.
Elvis som jag hade jätte roligt med när vi lekte att jag var hennes lilla bebis katt. =)
Vila i snön
Daniel hoppade högst av alla utför guppen
Branta backen
Hellen och Alecono
Puss på älskling! Det är helt sjukt vilken underbar familj jag har.