Min fini får jul-lov idag så nu får jag äntligen tillbringa dagarna i ända med honom fram tills skolan börjar. (Låt det ta lång tid). Hur som helst så ska vi gå och jul handla lite julklappar till familjen. Min förkylning blir bara värre. Nätterna är jag glad om jag får sova i tio minuter innan jag vaknar igen och börjar hosta. Det är jobbigt det där. Hjärtis har precis blivit frisk och då ska jag bli sjuk istället. Försöker bota det med te, hostmedicin och bafucin. Nu ska jag fortsätta med lite hemligheter tills jag ska hoppa in i duschen. Det är redan 21 December, 3 dagar kvar! =) Var hos Helena igår förresten. Vi kollade på lite julklappar, hellen bjöd på lunch och det pratades mycket. Elvira var hos Emma och Daniel men när dem kom på kvällen så skrattade vi oss igenom massa gamla bilder. Trevligt. Såg att pappa har satt in pengar på kontot nu den lilla lurifaxen, så det blir julklappar till alla i år😀 Tur.