Godmorgon världen! Just denna dag, 24 december känner jag mig en aning dödssjuk. Jag hör ingenting såvida du inte pratar med mig som du pratar med gammel gammel farfar, jag hostar och får host-attacker mest hela tiden, jag har feber, öroninflammation och pratar som en get. Inget jag tidigare har någon som helst erfarenhet, har nog aldrig varit såhär sjuk. Min älskling har åkt hem med bussen för någon timme sedan. Underbara fina hjärtis som har gett mig så himla fina julklappar. Jag som är känsligare än någonsin började gråta för fullt när han skulle åka. Men det är klart, han är en del utav min familj, halva mig. Imorgon får jag i alla träffa honom igen min fina älskling. Daniel och Emma gav alla en liten julklapp vid frukostbordet och alla fick en liten låda med engelsk fin choklad. Min första julklapp som jag glatt öppnade var en bil. Godis bil. Daniel i ett nötskal. Och jag fick hedersgåvan. Men när han skulle ge mig den riktiga så visade det sig att det var en liten choklad pralin i ett ganska stort paket. Men tredje gången gilt är det va? Till slut fick jag Gelly Beans från England. Har aldrig ätit dem så det ska bli spännande. Ja, mer då. Har som sagt fått super fina julklappar av min prins. Kofta, örhängen, bh, film, kräm. Så mycket fint. Av mig fick han kläder som jag beställt från Nelly. Men imorgon ska vi fira med hans familj. Han fick även jätte fina presenter av min familj. Nu har jag precis duschat och klätt på mig. Har allt på mig som jag fick av fini. Sitter och lyssnar på Petter – längesen ft. Veronica Maggio. Så bra! Nej. Snart kommer släkten och snart blir det Kalle Anka. Här kommer några bilder från imorse. Skriver mer ikväll och berättar om dagen. Ha en underbart skön jul nu allihopa!
Mina underbart fina örhängen från Fossil som fina fina älsklingen köpt.
Visar resten utav alla julklapparna ikväll! God jul nuuuuuu

