God eftermiddag sista december innan blivande 2011. Nu var det ett par dagar sedan jag skrev men jag försöker bara att ta det lugnt och umgås med älsklingen och alla omkring mig så mycket som möjligt. Det är underbart skönt med lov. Julafton blev mysig och alla dagar efter har varit slapp i stan, pulkaåkning eller bio. Precis som det ska vara. Har massa jag vill skriva om, bland annat om min internetbeställning som kom idag från gym grossisten. Mer om det senare. Sista dagen på det här året ska jag tillbringa hemma tillsammans med min familj. Bara ta det lugnt och äta gott. Jag har tagit på mig uppdraget med efterrätten så jag ska kolla upp lite recept på internet. Förra året tillbringade jag och älsklingen i Nyköping. Jag ser verkligen fram emot 2011 så förvänta er massa blogginlägg imorgon eller dagarna efter. Hoppas alla där ute får en super nyårsafton, det ska jag ha!