Jag firade tolvslaget under mitt egna tak hemma på Torö tillsammans med mina fina föräldrar och pojkvän.
Förrätt: Hummer med advokado sallad
Varmrätt: Fondue bourguignonne oxfilé med rostade hasselbackspotatisar, grönpepparsås och sås lourangé.
Efterrätt: Chokladpudding, haha det blev en enkel efterätt från min sida. Men oj så gott allt var!
Har inte tagit super mycket bilder men lite. Vi hade i varje fall ett riktigt lyckat nyår med spel, film, skratt och god mat. Kyssen vid tolv-slaget var pricken över iet.😉 Ser fram emot 2011 nu!!
Älskling

Fondue bourguignonne
Bezzerwizzer
Pappas ”små” lådor med raketer. Men ska det va så ska det va, eller hur?🙂
Det var hemskt svårt att ta bilder på raketerna. Varje gång jag klickade hade allt försvunnit men här ser man i alla fall en skymt utav det. Det snöade ju hur mycket som helst också så det gjorde det inte lättare. Men hur som helst. Mycket trevligt nyår. Nästa år blir det något helt annat, då kanske det blir utgång.🙂