Sådär ja. Nu är alla inläggen om Värmlands dagarna upplagda och jag kan pusta ut, jag blir faktiskt lite stressad när jag vet att jag har saker jag borde skriva om som jag inte har gjort. Då blir det lite som en ont cirkel och då vill jag inte skriva. Men den här gången berodde det bara på att jag inte hade tillgång till att lägga upp bilderna. Men nu så! Okej. Det är lördag eftermiddag/kväll och jag och Albin har haft en fartfylld dag med Zumba på morgonen, haha det var så roligt när han gjorde alla rörelser. Sedan gjorde vi övningar från Charlotte Perrellis bok som jag fått av hjärtis. Jätte bra övningar som var jobbiga men sköna. Tanken var egentligen att vi skulle gå på gym, men vi gjorde det vi kunde med det vi hade hemma istället och det blev jobbigt! Vi har börjat med Lchf från och med idag, vi ska hålla på med det i två veckor och sedan vet vi inte riktigt. Det går bra med första dagen men jag är sugen på choklad. Men icke. Nu ska vi njuta utav sista kvällen på lovet tillsammans och bara titta på film och mysa. Det vi gör bäst helt enkelt. Men utan godis den här gången.😦