Som överskriften lyder, jag är tillbaka till skolan igen efter ett helt underbart skönt lov. Det är inte vilda kråkor eller usch fy blä att vara tillbaka utan snarare skönt att komma tillbaka till sina rutiner. Tyvärr är det så att ingen i våran klass 2a har blivit informerade om att vi börjar halv elva. Så jag har suttit här sedan åtta men som tur har jag internet och en bärbar så inga ledsna miner för det. Men på något sätt har majoriteten fått reda på det, inte jag i det här fallet. Hur som helst, det här med lchf känns verkligen bra och tanken var ju att vi skulle köra på det i två veckor. Men undra om inte jag ska ta en hel månad istället. Skulle vara riktigt skönt faktiskt, faktum är att jag mår så mycket bättre på bara några dagar. Men jag vet inte, det får tiden utse. Nu ska jag registrera mitt busskort och kolla mailen!