Hallå! Helgen närmar sitt slut denna söndag och jag har precis kommit hem från älskling. Vi har kollat upp massor med reseförslag till när vi ska åka utomlands i Juni. Det ska bli så härligt, men först måste jag spara en hel del pengar. Tänkte dela med mig utav min träningsinsats denna vecka och såhär har det sett ut.

Måndag: Ledig
Tisdag: Aerobics pass + Charlotte Perrellis träningsbok (styrka nivå 1)
Onsdag: 30 minuter promenad, Aerobics pass + 1 set från Charlottes bok (nivå 1)
Torsdag: Ledig
Fredag: Kondition och styrka 50 minuter på gymmet.
Lördag: Ledig
Söndag: Kondition och styrka 50 minuter på gymmet.

Är mycket stolt över min insats! Det är så härligt och roligt att svettas och träna men lika viktigt som det är att träna är också vilan. Jag är inte jätte van att träna så mycket men jag känner helt själv från dag till dag hur jag känner mig. Får se hur nästa vecka ser ut!🙂