Jag har pskykologi, rast för tillfället. Vi pratar om dem olika perspektiven som lustprincipen, realitetsprincipen och etiska principen. Detet, jaget, överjaget. Ganska intressant! Det här är ett helt nytt kapitel för mig men jag känner på mig att jag kommer lära mig en hel det nytt. Hur som, jag slutar om 50 minuter det vill säga klockan 11, då ska jag sitta kvar i skolan och jobba på ett engelska arbete som ska vara färdigt i slutet av veckan. Runt 3-tiden ska jag möta upp Albin och hans pappa på löplabbet. Efter det blir det gym! Det är så skönt att det bara är veckan ut och nästa vecka innan jag påbörjar min APU. Slippa två timmars åkande dit och två timmars åkande hem. Är himmel! Ska nämligen praktisera i Nynäshamn. Min lilla rulltårta Lissan har tagit sitt första steg förresten, moster är stolt!