Godkväll kära blogg. Ursäktar för dålig uppdatering. Helgen var förbi på några sekunder och imorgon är det sista veckan innan APU! Känns så lyxigt att jag bara kommer att ha en tjugo minuters resa och nära till gymmet.
Hur som helst, det har gått tre veckor på LCHF nu. Tre veckor utan socker och kolhydrater. Men också tre veckor av träning, bra mat och välmående. Om en vecka har det gått en månad. Jag satte upp ett mål på en månad i början av min diet, med inställningen att jag fixar det här. Jag märkte så stor skillnad på bara en vecka och efter ytterligare två har det blivit ännu bättre! I och med att den här månaden snart är över vill jag utmana mig själv igen, jag vill kunna fortsätta må såhär bra! Och jag vet att jag klarar det. Jag är hjälten i mitt egna liv och bara jag kan sätta stop för mina mål. Men än så länge och efter dem här tre veckorna så kan jag inte annat än säga att jag är så fruktansvärt stolt över mig själv! Och den känslan….kan ingen glass i hela världen ersätta.