Om jag skulle få en förfrågan om en sammanställning utav min helg skulle den antagligen sammanfattas med ord som gris, släng vad du vill i munnen på mig så äter jag det och dammsugare. Lite sådär kan jag tänka mig. Jag har verkligen ätit alla godsaker jag har kommit åt och om det känns bra? NEJ. Det har inte ens varit gott och det är nog det som har varit grejen också. Jag har ätit alla mina favoriter men det är inte värt det någonstans, jag mår inte bättre men det var det här jag var lite rädd för om jag började äta. Att det inte skulle finnas något stop på mig och att jag skulle tänka ”nej en dag till”. Som tur är så känner jag att i och med att jag har agerat (ska vi säga soptunna), dem här dagarna så känner jag mer än någonsin att jag vill komma igång igen. Så nu börjar ett helt nytt kapitel.

Imorgon börjar min praktik på Hemtex som är igång under 6 veckor. Nu är det såhär att jag har turen med mig att ha mitt gym bara några meter ifrån min arbetsplats, så jag kommer att ägna många morgontimmar med slit och träning. LCHF är över nu och det som står på mat schemat nu är mycket protein, grönsaker och vatten. Bortsett från en bra kost så ska jag träna mer än någonsin. Träna är så jäkla roligt när man väl kommit in i det och nu är det bara att fortsätta, jag har kommit igång så bra med mina 4 veckor och nu står 6 ytterligare veckor på prov. Jag vet inte om jag ska äta godis eller kolhydrater under tiden, det bestämmer jag om en vecka. Det jag däremot vet är att jag är mer taggad än någonsin. Imorgon kommer klockan slå på 7, då ska jag åka till gymmet och möta upp min kärlek, köra ett riktigt bra pass, ha en rolig dag på jobbet, komma hem, samla energi för morgondagen och köra samma veva igen. Nu ska vi bli snygga och fina! Jag VILL det här och jag KAN DET HÄR! Så… bort med nöff nöff och hit med PIFF PIFF!
Förresten så har jag utöver att agera soptunna haft en underbar helg med min älskling. Längtar tills den dagen vi flyttar ihop och slipper anpassa oss till andra men framförallt ha våran egna plats där det bara är han och jag som styr och ställer. 🙂

Let’s do this!!