Och så var första arbetsdagen avklarad. Härligt! Jag känner redan på mig att jag kommer att trivas jätte bra där, personalen är super trevliga och sen har jag ju nära hem och till gymmet. Bara fördelar för min del. Arbetsuppgifterna passar mig fint eftersom att man arbetar mycket med kreativitet och med olika teman, t.ex. med uppläggning osv. Hur som helst, känns bra! Imorse var jag duktig och gick upp vid 7 så att jag skulle hinna med att köra ett gym-pass på morgonen och så blev det. Det blev ett bra och kämpigt pass, måste bara leta upp en bra frukost åt mig så att jag inte blir så snurrig i huvudet, med tanke på att kroppen måste vakna innan man kör ett pass. Men det gick ju bra ändå. Imorgon får jag se om jag orkar gå upp tidigt, börjar ju 10 om dagarna och inatt sov jag inte sådär jättebra men jag ställer klockan på 7 i vilket fall. Det är så skönt att gymma på morgonen innan det har hunnit bli fullt på gymmet med massa bodybuilders och berg. På mornarna är det bara jag och pensionärerna där, passar mig bra.. Då kan man ju passa på att jämföra sig lite.. vem är starkast.. jag eller solveig 71?