Hallå hej! Det är fredag och min första praktik vecka är avklarad. Trivs jättebra och har fått lära mig en del, bara jag får mycket uppgifter och håller igång hela dagarna känns det bra. Hur som helst, jag har en mycket trevlig nyhet, har nämligen börjat min nya kur nu! Första dagen är avklarad och jag känner mig redan jätte pigg i kroppen. Tydligen så påverkar den humöret mycket, men mitt verkar bara åka uppåt vilket är positivt. 🙂 Cambridge heter kuren och jag ska följa den i 2-3 veckor. Det är shakes i olika smaker, jag har kakao, cappuccino och grönsakssoppa smak. Har prövat allihop nu och har konstaterat att cappuccinon är godast. Jag märker inte av någon hunger överhuvudtaget, tvärtom så är jag bara positivt överraskad. Mina 3-4 liter uppdruckna vatten har nog gjort sitt genom dagen också. Imorgon känner jag mig väldigt pigg på att åka till gymmet och köra ett långt och tufft pass. Pappa laddade upp med Sveriges största godisskål genom tiderna och visst blir man lite sugen men inte en chans i världen att jag avbryter det här. Nu kör vi det här och massa träning i veckorna framöver, får se hur det går! Håll utkik