Det är så skönt att kunna skriva på bloggen, förmedla tankar och bara skriva om vad kråkor jag vill. Med det sagt.. hela familjen sitter på nedervåningen och äter biff rydberg  (för er som inte vet) världens godaste maträtt. Har precis hållt för näbben och klunkat i mig min kakao milkshake, låter mycket gott men tro mig det är det inte. Men jag håller mig mätt i alla fall. Har sprungit av mig på gymmet idag i 70 minuter, jätte skönt men man känner att man får ta det lite lugnare med tanke på att den enda energikälla man har är på 500 kalorier per dag. På gymmet gjorde jag av mig med det så jag försöker hålla efter och dricka massor av vatten så att magen åtminstone är full av något. Jag är inte hungrig men jag är heller inte mätt. Men sugen på något, helst mat. Nu är i varje fall andra dagen avklarad. Imorgon hoppas jag att det går ännu bättre! Känns bra med det här.