Det stämmer nog att den tredje dagen är värst, i alla fall för mig. Har gått en lång promenad tidigare idag med Albin och sedan dess har jag försökt hålla igång genom att städa rummet, byta sängkläder och nu datorn. Har precis ätit lunch, det blev grönsakssoppa. Det blir inte lättare när alla runt om mig äter chips och nu gör dem maränger. Det är min favorit. Men det här är mitt egna val och bara för att jag håller på med det här ska inte det gå över dem. Men jag kan ju tycka att det ser gott ut i alla fall och klaga bäst jag vill! Men nu kör jag i alla fall två veckor Cambridge. Förhoppningsvis blir det lättare imorgon och då ska jag upp med tuppen och gå till gymmet.
Såhär har träningsveckan sett ut:

Måndag: Styrka & Kondition 65 minuter
Tisdag: –
Onsdag: Styrka & Kondition 70 minuter
Torsdag: –
Fredag: Promenad
Lördag: Styrka & Kondition 75 minuter
Söndag: Promenad 50 minuter

Man känner att man inte orkar lika mycket som innan men hoppas att det vänder snart för jag vill hålla igång så mycket som möjligt. Nästa vecka ska jag försöka ha någon form av fysisk aktivitet åtminstone 60 minuter så att jag får svettas och röra på mig. Känner att det här börjar bli väldigt mycket diet snack men det är ju det som händer just nu. Om några månader kanske jag börjar skriva om alla kläder jag köper istället. Inge roligt och köpa kläder i den här storleken nu! Men det kommer =)