Det här är hemskt, vill äta något.. Nu ska Schultzbergarna äta spaghetti och köttfärssås. Det är min favorit här hemma. Längtar tills jag får äta. Försöker ju dra ut på middagen så jag slipper må illa efter att jag ätit. Inte gott någonstans. Sen vet jag att jag har en påse godis här hemma med djungelvrål och japp. Men jag ska inte röra det.. Dagarna går väldigt sakta. Längtar tills jag får äta. Var det inte meningen att det skulle bli lättare idag? Snarare svårare. Ni märker ju att det inte är någon succé, men när jag blundar några sekunder och tänker på målet så får jag motivation och det blir liite lättare. Idag är det alla hjärtans dag och min fini pudding har gett mig rosor och sagt några fina ord till mig som jag tänker på. Han är världens bästa! Vi ska se någon film lite senare men först ska jag bara äta min äckliga middag. Om jag inte äter något socker eller kolhydrater nu så kommer jag bli så mycket starkare i mig själv och jag kommer tjäna så mycket på det. Imorgon hoppas jag innerligt att det ska bli lättare. Ska upp på imorgon bitti till gymmet och bränna lite pannkaksdeg!