God eftermiddag! Imorse gick jag med bestämda steg mot gymmet och körde ett riktigt härligt pass. Körde intervaller på löparbandet i 50 minuter och jäklar vad jag svettades, helt sjukt härligt pass. Så just därför har jag kommit på några fantastiskta mål. Såhär lyder dem:
– Intervaller 50 minuter tisdag-lördag
– Bli fysiskt starkare och få bättre kondition (som i och för sig redan har förbättrats så in i norden), men bättre ska det bli.
– Hålla mig till Cambridge måltiderna dvs, 3 shakes per dag till 25 februari. Efter det ska jag börja med danska.. Mer om det senare!

Det här var då mina mål, känns bra att skriva upp mål för motiveringens skull. På torsdag ska jag agera personlig tränare för min härliga arbetskamrat Emma som kanske ska börja gymma på Gym-On-The-Web. Vi ska köra ett pass a la Carolina, jag är ju inte jätte insatt på tränings maskin fronten men dem maskinerna jag kör kan jag hyfsat bra. Hur som helst, skulle vara roligt att få en gymmar kompis, Albin är ju alltid på lyfta skrot delen medan jag hänger mer vid kondition och styrke maskinerna, just därför blir det ju inte så mycket gym tillsammans… Ni förstår! Jag fick förresten ett väldigt trevligt besked om att jag faktiskt kommer att få lära mig kassan, först ska jag bara skriva på ett avtal med min chef. Så det blev en väldigt positiv nyhet! Mer då.. jo! Jag har ju börjat frysa som en get nu när jag kör CK, inte nog med det så är det svin kallt ute + att våran butik har glas dörrar som öppnas utav bara vinden så det är minus grader inne i affären känns det som. Men egentligen är det 32 grader. Känns inte som det, jag som är varm blodig också. Ja, det är väll det som händer just nu. Ska bli jätte skönt att träna imorgon, morgonen är den bästa tiden på dygnet att träna på tycker jag. Då har man ju det avklarat och kan njuta av hela dagen. Hörs imorgon!