Läs (veckans meny) inte bara dagens, det här är vad som står på menyn för fröken Carolina i en vecka. Härligt och gott.🙂

Frukost:  Kaffe och 1/2 grapefrukt

Lunch: 1/2 grapefrukt, 2 ägg, gurka och tomatsallad med vinäger, pressad citron och örter. 1 skiva rostat bröd, 1 kopp svart kaffe.

Middag: 1/2 grapefrukt, en bit kyckling/biff eller skinka. Sallad med tomat och vinäger, pressad citron och örter. 1 kopp svart kaffe.

Jag kommer ju faktiskt att få tugga på maten istället för att dricka den, bara det innebär ju lyx! Sen så tycker jag att det ser väldigt gott ut men jag vet redan nu att jag kommer brottas med det där svarta kaffet. Men jag vänjer mig.🙂 Jag har haft en mycket trevlig helg och hunnit med att träffa på en bedårande liten sak vid namn Tyson, (hund), ett biobesök, massa mys, film och god mat! Har några timmar kvar att unna mig innan den nya veckan, nu ska jag äta mannagrynsgröt!