Jag sitter och lyssnar igenom Septembers nya skiva, ”Love CPR”, grym!! Den här låten har satt sig på hjärnan och på något sett blir jag fruktansvärt motiverad av den. Jag tänker..”sommar, första utgången, snygga ben, skratt”. Underbart! Låter lite som att det är Rihanna som sjunger. Förresten, har jag glömt att berätta att jag har bestämt datum på min första utgång här i Sverige som 18 åring? Det blir den 19 Augusti med alla syskon och deras respektive och givetvis min prins som fyller år på den dagen. Kommer bli såå kul! =) Kommer ju hinna gå ut lite i Grekland innan, därför jag skriver i Sverige. Ser fram emot Grekland superduper mycket. Nu känns helt plötsligt den där grapefrukten som min bästa vän om den lyckas föra mig lite närmare mitt mål, ska sluta skälla på den nu.

September – Party In My Head