Sportlovet är över och vi är nu inne på en ny arbetarvecka, idag har jag mått apa så jag valde att stanna hemma från jobbet. Har bara 2 veckor kvar på praktiken nu sorgligt nog, sen är det tillbaka till skolan. Ska bli skönt att börja skolan igen konstigt nog, är sugen på lite hemma uppgifter så att jag kan få grym feedback på det.😉 Är ju inte många veckor kvar nu tills sommarlovet är igång så det går ju snabbt det här. Snart ligger man där på stranden i Grekland och tittar ut över havet med en underbar prins brevid sig, kommer bli så härligt! Utöver det ska jag försöka jobba så mycket som möjligt så att jag kan dra in lite kosing till kontot. Månaderna innan jag åker utomlands måste varenda öre sparas men jag är så super sugen på en ny baddräkt som jag hittat. Vi kan säga såhär, om jag går ner 15 kilo så ska jag köpa den och det är inte långt kvar till det.🙂 Imorgon ska det bli tuff träning, för att inte tala om den här veckan! Nu är jag redo🙂 Att gå till gymmet är ett utav dem absolut skönaste sakerna man kan göra, eller nej där ljög jag.. det är efter den där svettande timmen som du får den känslan. Men framför allt är det ju så kul! Skrev ju tidigare att det var en neandertalare som tagit mina skor så jag tränar nu i alldeles för små skor, det är pina och gör ont men träna måste jag ju göra och bara för att den där apmänniskan inte hade något bättre för sig än att sno mina prinsess skor så ska inte jag sluta med träning. Mitt lov har för övrigt bestått av träning, bio besök och mys. Nu ska jag äta min sista kolhydrats middag på två veckor. Sedan är det hårda bud =)