Den här lilla pinsen säger allt om vad min helg har inneburit. Jag har jobbat hela helgen på retromässan som ägt rum på munchenbryggeriet på söder, det kom runt 6000 människor så det har varit fullt upp och jag har jobbat från tidiga mornar till sena kvällar så det har varit sjukt intensivt.. men kul! Behöver varenda liten krona nu inför resan så jag sparar på. Nu är jag inne på min sista praktik vecka på Hemtex och det är sorgligt, men imorgon får jag svar på om jag kommer få dispans för att stå vid kassan, (hoppas!!). För då kommer jag ha ett nytt jobb på en riktigt rolig arbetsplats med fantastiskt fina människor. Nu kallar middagen.. Jag har fuskat som sjutton efter att mina gympaskor blev stulna så jag har inte varit på gymmet lika mycket som jag hade önskat. I och med att det inte blir något gym försvinner motivationen som gör att jag har fått en dålig kost. Ändring på det ska det bli! Ska köpa nya skor så snabbt som möjligt så att jag inte tappar det här sedan får vi se vad jag kör för diet nästa gång. Hur som, återkommer imorgon.