Godmorgon världen! Nu har jag precis ätit en lugn och stor frukost bestående utav mild yoghurt, banan, kiwi, linfrön och en leverpastej smörgås på surdegsbröd och en kopp té, jag går efter mottot ”ät som en kung till frukost”. Igår fick jag ett härligt besked om att jag kommer få dispans till kassan så jag har nu mera mina egna inloggningsuppgifter där det står ”Carolina” på kvittot, det är stort!🙂 Det här innebär också att jag kommer kunna fortsätta arbeta vidare på Hemtex, så det är glada nyheter för mig. Idag väntar ännu en jobbardag, vi håller på med en ny kampanj som heter ”det dukade bordet”, igår målade vi påskägg och mitt ägg blev fulast. Jag vet inte om jag har berättat det men jag har ju shoppat loss på Hemtex så jag har nu mera två täcken istället för ett stort, en ny kudde som är anpassad efter hur jag sover och nya sängkläder, täcket är utav ank dun så jag sover som en prinsessa numera, ännu bättre blir det när man får sällskap av sin prins som inatt. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen. Har en sådan träningslängtan men jag har fortfarande ont i ryggen och mina fötter har inte joggingskor men nästa vecka ska jag köpa nya skor så då blir det ändring!  Bjuder på en väldigt vacker bild på dagens frukost, nyttigt och gott.