Hääärligt, äntligen får man känna på att vara hungrig. Det var ett bra tag sedan vill jag lova, min hjärna säger aldrig nej eller stop till godsaker vill jag lova. Inte magen heller för den delen. Nej men jag är i full gång med danska rikshospitalet för andra gången och det är krävande men känns så bra. Mindre bra känner jag för imorgon när det blir ägg till lunch, fy fan. Jag har ju kört den här dieten tidigare och då var det i sommras så visst fan ska vi klara av det här, sist fuskade jag ju med en tomat extra så om jag skippar den där extra tomaten blir det ännu bättre. Skolan har börjat igen och det är ju som det är men det är ju sommarlov snart, vädret i det här landet har ju börjat bli underbart och det får mig att längta ihjäl mig till Grekland, vi åker ju snart!! Längtar till sommaren överhuvudtaget, att få jobba, tjäna kosing, sola och bada. Det säger ju allt, sommar!! Jag vet att jag sagt att vintern är min favoritårstid men inte nu, det där går i perioder beroende på årstid och det säger ju ganska mycket. Haha. Har inte skrivit på ett tag känner jag och det märks ju. Skriver som en liten senil ekorre med brutet ben. Nu ska jag ringa min prins för en godnatt puss och sedan blir det soova.