Godmorgon! Jag är i skolan och känner mig som en riktig solstråle idag, jag har bytt ut min dunjacka mot en betydligt tunnare vårjacka. Det är 5-6 plus grader utomhus och det gör så mycket för humöret. Danska rikshospitalet är igång och jag längtar som en get efter dagens lunch. Det blir 3 dl naturell yoghurt + 1 liter juice. Som jag längtat!! Men först har jag en 3-timmars lång lektion där jag ska skriva en praktik rapport. Känns skönt att vara tillbaka i skolan och ha lite rutiner på saker och ting, fick tillbaka ett prov igår på psykologi lektionen och jag är väldigt nöjd med mitt resultat. Det bästa med att ha pluggat och gjort prov är att få tillbaka feedback på det. Men bara om resultatet blir bra.🙂 I helgen ska jag köpa nya skor, utomhus och träningsskor, på lördag är det tjej lunch men det skulle vara skönt att gå på ett pass innan. Egentligen får jag inte konditionsträna under tiden jag håller på med danska men jag har fått tillbaka lite energi nu och jag längtar som sjutton efter att få svettas! Nu ska jag återgå till arbetet, bjuder på en bild på dagens goda lunch.. Längtar..