Jag gillar söndag, det är ett lugn innan man dyker ner under vatten ytan igen och vilar upp sig inför en vecka av arbete och plugg. Jag har tittat på lite Prison Break och ätit godis, japp godis har det varit fullt med hela helgen. Men imorgon är det tillbaka till det vanliga igen, men jag ska unna mig en dag i veckan fortfarande. Ja, igår var det tjej lunch och trevligheter här hemma, vi var 12 stycken däribland var Emma och hennes mamma. Skrattade som en tok som alltid när jag är i deras sällskap. Därefter kom min pojke tillbaka från stan och då blev det film. Lugn och skön helg. Min misse Elsa har fått ungar idag förresten, det har kommit 5 styckna, 4 orangea som Elsa och 1 sköldpaddsfärgad. 🙂 Den här kullen blir den sista för Elsa nu, hon har haft ett par gånger nu så nu blir det stop. Men dem är jätte fina och friska. Nu ska jag titta film och äta lite glass.