Halåhej! Bra dag, bra vecka och bra att det är fredag imorgon!! Har bara en liten lektion på morgonen sedan är jag redo för helg, underbart. Har fått tillbaka lite blogglust nu så inom dagarna ska det ryka i tangentbordet, bara så folket vet. Nej, får se vad som händer imorgon. Just nu lockar min fina men ack så tomma säng, men först ska jag äta lite glass med bär. Ja jag vet, jag har ätit fult hela veckan. Vet inte när det ska bli ändring på det, det tar jag då. Nu ska jag leta upp en liten film som kan roa mig.
Update: Men va sjutton, jag har ju för fasen haft dödsångest den här veckan, istället väljer jag att skriva om mina bär jag ska äta. Jo förstår ni, såhär var det att i Måndags var jag på röntgen och då visade det sig att ryggen var lite eld och vågor… så jag sökte upp en kiropraktor som jag efter mycket om och men fick tag på och bokade tid. Efter att jag äntligen hade fått en tid förstod jag att jag faktiskt var tvungen att gå dit också och faktiskt knäcka ryggröven. Oj oj oj. Inte nog med att man skulle knäcka ut ryggen och nacken så var man tvungen att dra ned strumpbyxorna nedanför magen, sådär lagom fint så att den hänger ut och ser ut som lillsnorres i hem till midgård, (säsong 1). MEN, jag kan berätta att jag lever och att det faktiskt inte var ett dugg farligt. Det är mycket bättre i ryggen nu och tackar gud för det. Trodde att jag skulle se ut som quazimodo där ett tag.. Men det är ju tur att kiropraktorer finns! Nu blir det slapppp, heej!
Såhär kommer jag att sova inatt, kommer dock inte vara riktigt lika söt.