Jag heter Carolina Fridlund, 17 år gammal och bor i Nynäshamn tillsammans med min viking till pappa och indian till mamma. Jag har en store- syster och bror. Jag går på Designgymnasiet i nacka inriktning mode & textil. Dem typiska sakerna som gör mig till den människa jag är är att jag alltid skrattar åt mina egna skämt, jag är i princip alltid glad, jag är världens familjekäraste och äter helst godis varje dag. Jag sitter alltid på handikapps platserna på bussen. Jag vill alltid få andra att skratta, helst åt mig. Jag bär pyjamas 18 timmar varje dag, säkert. Jag kommer på nya ord varje dag. Jag är en stolt moster åt två vildingar. Jag tycker om att gymma, själva höjdpunkten är när jag är färdig och ska gå därifrån. Jag är alldeles hemskt hemskt kär i min ”hjärtis”, världens finaste människa/framtida man. Jag är så oerhört tacksam för alla fina människor jag har omkring mig, min familj är det bästa jag vet. Och för att dra ihop säcken är jag sjukt påhittig, envis och kommer på dem mest konstiga sakerna. När jag var 6 år gammal rymde jag hemifrån över balkongen med ett brutet och gipsat ben bara för att sätta mig i lekparken och byta klistermärken. Mina intressen är att skratta och….. äta godis. Efter det går jag gärna på pusskalas med min totto. Dansa är också roligt.