Såhär såg min fredag ut – gick upp vid 6 tiden eftersom att jag sov hos hjärtis behövde jag inte gå upp riktigt lika tidigt. Fixade i ordning mig och åt min frukost vilket bestod av en riven morot. Tog bussen till gullmars och åkte till skolan i Nacka. Väl där hade jag svenska lektion och vi pratade om nationella och förberedelser inför det. Jag slutade halv 12 och eftersom att jag hade glömt min lunch hemma åkte jag mot Nynäshamn för att hämta den. På vägen till Nynäshamn får jag ett meddelande från Jenny om jag har möjlighet att jobba några timmar, självklart hade jag det. Så det var bara raka vägen mot Hemtex där jag jobbade för fullt och kråkor och guld vad roligt det var. Jag har saknat det så himla mycket och nu när det är säsongs rea är det mer folk i butiken så det fanns att göra hela dagen. 🙂 Vid två kom pappa med min lunch så då åt jag på 3 minuter sedan var det bara att fortsätta jobba igen. Vid 17.00 slutade jag och tog då bussen hem med lilla fini. Jag hade världens huvudvärk igår och jag hade trots det druckit mer än vad jag brukar göra. Så jag somnade innan middagen för att det gjorde så ont. Sedan var det dags för middagsdags och efter maten så kollade jag och hjärtis på några avsnitt Prison Break sedan somnade jag brevid min lilla sjöstjärna medans han fortsatte kolla på serien. Så såg min fredag ut, inte världens roligaste men man har ju inte ork för något när man håller på med den här dieten. Men snart är den slut, bara en vecka kvar 🙂

