Hej hallå! Nationella provet pågick 2 timmar för min del. Det kändes bra och längtar efter att få se resultatet. Idag har det varit helt fantastiskt skönt eftersom att vi fick sluta direkt efter provet. Jag gick en promenad och fick till och med ta bort jackan så det var premiär för bara koftan idag. Fick skjuts utav pappa från stan och åkte in till nynäs där jag hälsade på på Hemtex. Det var lunch tid så jag och Emma satte oss nere i hamnen där det var strålande sol och åt laxspett med potatissallad. Supergott och det var ju länge sen jag åt ”riktig” mat efter att ha levt på sallad. Det blev till och med en glass i hamnen. Så underbart! Nu har vi precis avnjutit en god middag, det blev baguette med chevre och räkor. Imorgon blir det jobb och sen stänger jag på kvällen för tredje gången den här veckan.🙂 Går jättebra och ska till och med få min egna nyckel imorgon! Det är stort det. Rean började ju idag så det blir gott om folk så hoppas bara på att solen ska stå på vår sida så blir det säkert jättebra. Det är verkligen roligt att jobba. =) Nu ska jag kolla på ett avsnitt bb sedan mysas med min lilla groda. Skönt med helg imorgon =)
Snart går man på stranden i Grekland med hjärtis. =) Inte långt kvar.