Nu var det ett bra tag sen sist, men nu känner jag att all blogg lust har kommit tillbaka. Hade helt glömt bort hur mycket jag faktiskt tycker om att blogga. Hur som helst, sen sist så har en del hänt. Jag har till exempel fått sommarlov, har varit i Grekland, gått från att ha varit brun första gången i mitt liv till att bli mjölk igen, jobbat som en get, blivit många tusenlappar rikare, blivit många tusenlappar fattigare osv. Jag jobbar sex gånger i veckan på Hemtex och jag har fått ut så mycket av det. Jag uppskattar verkligen mitt jobb och genom att jag jobbat där har jag kunnat unna mig så mycket lyx. Dem senaste dagarna har jag haft riktiga Carolina-dagar, bara haft mig själv att ro om och skämmt bort mig själv. Hur som, tills nästa gång. Den viktigaste personen i ditt liv är du själv, stå upp för dig själv för ingen annan kommer göra det åt dig. Glöm aldrig det.