Överskriften.. 22 December.. hel tokigt för det har gått så fruktansvärt snabbt. Om två dagar är det julafton och man har ju inte fått någon julkänsla direkt. Ge mig lite mer snö så att jag kan få åka pulka och frysa lite så kanske jag kommer i julstämning. Hur som, idag är det jobb som väntar. Hoppas att det blir fullt ös, för det är då jag jobbar som bäst som säljare. Slutar vid 7 idag och då lär man vara ganska trött, så då blir det läggdags. Men det är bara bra för imorgon väntar den årliga julhandeln med familjen och det är oftast väldigt trevligt men mycket folk. Förresten, min lilla monkiloss har tagit körkort, på första försöket och allt! Så grym så grym så grym! Är så stolt så att det smittades av sig på mig, nu är det dags för en annan att börja köra. Nästa skoltermin måste jag förresten ta tummen ur röven och börja plugga. Har varit så dålig den här skolterminen så det inte är sant. Det är bara en termin kvar så dem där plugg timmarna skadar inte för fem öre. Det var allt. Besos