BildHej hej hej hej! Blev så sugen på att skriva av mig lite så då hamnade jag här. Gud det är så mycket som händer nu men ändå inte. Jag är i slutet av något och i början av något. Det är bara några månader tils dess attl jag går ut gymnasiet och det känns ganska sjukt faktiskt. Vad händer sen? I sommar ska jag försöka jobba en hel del men ändå vara ledig mycket, det är ändå det sista riktiga sommarlovet. Nu börjar ju livet på riktigt. Läskigt! Jag har satt upp en utmaning mot mig själv. Om jag lyckas så kommer en liten krabat att vara delaktig i mitt liv. I höst så ska jag och Albin åka utomlands i 2-3 veckor kanske. Vi har pratat om Thailand men jag vet inte om jag klarar av flygresan. Fy sjutton. Ja, det var väll det! Det är soligt och jag har precis ätit frukost på min lediga dag, får bli en lång promenad och få lite d-vitamin i sig då jag tydligen har brist på det. Inte konstigt när man är genomskinlig i hyn. Besos