Skulle precis kika in på WordPress och ta bort min blogg eftersom att jag ändå aldrig skriver här. Men vad gör det egentligen att den är kvar? För mig är det rätt roligt att titta igenom den och se vad jag säger där och då. Sist jag skrev så skulle jag snart ta studenten. Nu har jag gjort det! Det var fantastiskt roligt med allt vad det innebär, vit klänning, alldeles för höga skor, för mycket champagne, flakåkning, fina människor och presenter. När jag sprang ut igenom dörrarna från skolan så tänkte jag att shit vad bra Carolina, du har tagit dig igenom hela gymnasiet, grundskolan och nu står du här. Eller ska jag vara ärlig så var min första tanke egentligen att ”ramla inte, ramla inte”. Jag hade övat i veckor för att kunna gå i dem där skyhöga klackarna, men jag lyckades på den fronten också. Tyvärr hade inte tjejen framför mig samma lycka då hon skrapade upp hela knät, stackarn.

Utöver att man har tagit studenten och det så har den här sommaren inneburit så mycket jobb för min del, veckorna, solen och nattdopp har bara åkt förbi mig och det är hemskt att jag kan räkna på min ena hand hur många gånger jag har badat. Men det är såhär det är nu, jobba måste man ju göra för annars kan man inte betala hyran. Men vilken hyra då? Jo! Min hyra för jag och Albin har minsann fått en lägenhet!! Den är perfekt för oss två, 5 minuter från mitt arbete och har kvällssol, fantastiskt! Trodde det skulle dröja tills jag fick säga det men så är det. Och tänk alla pengar jag har allt på saker jag ska ha när jag flyttar, nu kan jag äntligen få börja använda det. Det är så skönt. Och det bästa av allt är att jag får dela lägenheten med den bästa som finns, min alldeles egna hjärtis. Den första september har jag mitt hem som jag får göra precis vad jag vill i. Laga min mat, stryka mina sängkläder, välja mina bestick ååååh. Livet alltså! Har längtat efter den dagen sen jag träffade Albin. Det enda som fattas i dagens läge är en liten mops med intryckt näsa. Den dagen..

