Skrev ett inlägg för någon dag sen som av någon anledning inte ville postas. Hur som helst så sitter jag och Albin på tåget ner mot Lund för att hämta hem vår mops valp. Skriver som sagt typ 1 gång i månaden så det blir svårt att hänga med. Men vi har i alla fall pratat igenom att skaffa en mops ett bra tag nu och nu äntligen händer det!! Han är åtta veckor imorgon men eftersom att vi båda var lediga idag så får vi hämta honom en dag innan, lyx! Klockan ringde 03.15 så att vi kunde hinna med tåget 05.14 från Stockholm central. Nu är det bara någon timme kvar till Lund och då ska vi vänta där 1 timme för att slutligen ta ett tåg och en buss som för oss till Svalöv. Jag längtar så himla mycket tills jag får träffa vår prins. Har gjort i ordning en massa där hemma så att han ska trivas bra. Nej nu måste jag sluta skriva om det här och tänka på något annat för en stund så att jag inte längtar ihjäl mig!! Lägger upp bilder på honom sen🙂