Jag är inte särskilt flitig med att skriva här på bloggen men idag när jag tog morgonrundan med Franken banken så slog det mig hur mycket jag har saknat att skriva. Hur som helst! Livet är så bra just nu, jag har en fantastisk kille som jag älskar utav hela mitt hjärta, en underbar liten mops kille som gör livet underbart bara med sin närvaro, jobbet går bra och jag trivs. Jag håller på att spara ihop pengar till min utbildning nu och det känns så skönt att verkligen veta vad jag vill arbeta med. Men det finns ju en hel uppsjö av saker man kan arbeta med så det är svårt. Det märks att våren är på väg och det är ju så skönt. Jag angav vilka veckor jag ska ha semester i sommar och jag längtar tills alla i familjen är lediga och vår resa till Göteborg. Min fantastiska storasyster ska gifta sig i augusti och jag är en av de 3 brudtärnorna. Det känns så himla kul att hon ska gifta sig och jag ser fram emot den dagen så mycket. För ett par veckor sedan så var vi och provade bröllopsklänningar och hon var så himla vacker. Någon gång i framtiden är det min tur🙂 Det var allt för den här gången. 

BildBild